уторак, 27. децембар 2011.

NEOBICNI DOZIVLJAJI U MOJOJ KVANTNOJ DUHOVNOSTI , KREIRANJU I STVARANJU

                       NEOBICNI DOZIVLJAJI U MOJOJ KVANTNOJ DUHOVNOSTI ,

                                                  KREIRANJU I STVARANJU
         Tokom prošlih i ove godine odrzavani su mnogobrojni skupovi na svetskom nivou u vezi interneta . Koliko je vama od koristi internet , to vi sami znate, a ja, ja sam stvorila , odradila veoma ozbiljan rad. Bio je to trogodisnji mukotrpan rad sa 1106 studenata .Trebalo je mnogo truda i rada kako bi sa interneta pronasli sve ono sto se odnosilo na zadatke koje su od mene dobijali . Naime hteli smo da promenimo zastarele obrazovne sadrzaje  u odnosu na dobijen program rada za tri pedagoske discipline koje sam im predavala.(Kada je rec o meni i internetu , ja  pre par godina internet nisam koristila ,to  cinim tek tokom ove godine i maksimalno moguce ucim sve ono sto me interesuje  za moje buduce projekte) . Bilo je potrebno mnogo traganja, ali ipak studenti su rado izvrsavali svoje zadatke . Primera radi od 100 zadatih zadataka povratno za sedam dana 98. je bilo uradjeno i poceli  smo sa ozbiljnim radom .Novi program po Bolonji  im je to omogucio, ali sam ja stvarajuci svoj novi  pedagoski pravac i nastavni sisten nazvala ALEKSONJA.Studenti su rado  izvrsavali svoje zadatke i sticali lepe bodove i iz toga je usledio i ovaj rad . < IDEOLOGIJA "ENERGIZAM - EMOCIJA"i PEDAGOSKI PRAVAC "TRI ENERGIJE"u funkciji nastavnog sistema "PRAKTICNO I GALAKTICNO" > a naravno naziv zbog interneta ,ali slozicete se divno uklopljen. Navodim ovo jer je bitno za opis nacina kreiranja i stvaralackog uoblicavanja navedenog rada, to je ono sto je neobicno, te cu i o tome pisati , upravo ovo nekome moze biti pomoc u kreiranju i stvaranju , a navedeni rad cu takodje objaviti !!! Dakle , internet je u ovom slucaju bio vise nego reci samo " bio izvanredan izvor ", tako da sam i ja svojim skromnim iskustvom " zahvatila sa interneta malo vode za utoliti naucnu zec " i upotrebila taj internetski dar u za to najadekvatnijem momentu . Zbog vaznosti istog u momentu odrzavanja bitnih skupova o delovanju interneta na ljude , (preskacem redosled pisanja neobicnih dozivljaja u okviru svog bloga " IzabraniUmoviUniverzuma" i tek otvoreno sajta "vlakk"koji nosi ime od skracenica imena moje dece) ! Naime,u pitanju je sistem nesredjenih reci . Kako je taj sistem nesredjenih reci iz kvantuma mog bivstva poceo isplivavati , istiskivati se, izlaziti na povrsinu . "To cu vam slikovito objasniti i docarati ukoliko vam to detaljno pojasnim i obrazlozim".Te reci koje su jednostavno izlazile na povrsinu nazvala sam " i skripta manent." Taj sistem nesredjenih reci , koji kad je dobio poslednju rec u nizu odjednom je u meni rad bio zavrsen . Jednostavno se unutar moga uma prosto razvio sa svim naslovima i detaljima . Reci su napisane redosledom o Uzvisena informacija", a one su napr:Teslin svemirski ekran ( bila je to prva koja me je stalno prosto vukla sebi ,vukuci mi misli da je na neki nacin razumem,pominjuci je i ukoliko je moguce pojasniti je ali i razjasniti je) zatim je usledilo < " biva, ne biva ,ce biva"< to be ,or not to be  i rec " bivstvo", onda onda to isto ali na Sekspirov nacin izgovora " To be, or not to be"- tj. biti il ne biti , dzara , moving - moving , zatim su usledile sve ostale koje su imale sjedeci redosled : tragaj , internet , misomotorika , just do it - samo radi , sa sjajem u ocima , cly for life - vapaj za zivotom , seize the moment - uhvati momenat , calocogatia , noesis , noema , noemenon , primi - prosledi , mens mentis - rukovanje duhom , prakticno - galakticno , nou frks / nema problema , energi , mi kredo / ja verujem , teorija sistem,igraj - igraj , ko prolazi pored moje kuce , verba volant- skripta manent . Onako kako su iz mog kvantuma isplivavale jedna po jedna , tako su se one odjednom uredile u sredjeni niz i stvorile divan naucni rad te cemo ovde pomenuti tu teoriju ,a predstaviti cu je samo u vidu postojecih naslova.EKOLOGIJA"ENERGIZAM-EMOCIJA"I PEDAGOSKI PRAVAC "TRI ENERGIJE" U FUNKCIJI NASTAVNOG SISTEMA "PRAKTICNO I GALAKTICNO". Naravno izdvojile su se kljucne reci: informacija , kvant energent , misao , motiv , svest , duh , aktivnost i stvaralastvo , ovako objedinjene reci u mojim mislima vodile su me ka individualno najboljem i maksimalno mogucem stvaranju ,naravno do tog datog momenta. U radu su objedinjene i obrazlozene bioloska , psiholoska i duhovna energija . Data je sustina " filozofske ideologije" energizam emocionalne produhovljenosti bivstva" . Razraden je rad kroz sledece naslove . EKOLISKO VIDJENJE PEDAGOSKOG PRAVCA TEORIJE" SKOLA TRI ENERGIJE" VAPAJ ZA SMISLOM ODRZIVOG RAZVOJA ZIVOTA I SKOLE PRIMENOM NASTAVNOG SISTEMA " PRAKTICNO I GALAKTICNO". U radu je objasnjen proces sustine saznanja,objasnjene inovacije teorije bivstva tri energije.Obrazlozeno "STUDENTSKO < EDUCATION IN DEFINICIS ", zatim su obrazlozeni " Energetsko - emocionalni stilovi ucenja ",obrazlozena su " sedam didaktickih faza ucenja " utkanih u novu teoriju , data je forma organizacije aktivnosti , zatim , "unutrasnja struktura organizacije nastavne spoznaje" , o socijalizaciji , individualizaciji i integraciji . Dati su " ciljevi , zatim "zadaci za nastavnika"," dvanaest principa", "sest metoda" i "oblici vaspitno obrazovnog rada".Ono sto je takodje vazno je da je shodno novinama mesto izvodjenja nastave:amfiteatar,kabinetska nastava,nastava na daljinu-rad na racunaru kuci i konsultacije telefonom , moj mobilni telefon je za studente bio u funkciji 24 casa , nikada to nisu zloupotrebili . Model skole TRI ENERGIJE < otvorenog tipa , stvoren je da u coveku stvori radost i zadovoljstvo , ali i da iz sebe tim radom crpi ono sto mu je u bivstvu najuzvisenije dato a to je KREATIVNOST   I  S T V A R A L A S T V O . Da navedenim smernicama sledi vavekovni svekoliki put radjanja od deteta , preko svega , do novog stvaraoca , pa sve iz pocetka kako ne bismo izgubili tradiciju naroda stvaraoca-pojedinaca najdalje sto mose G A L A K T I C N O G  D O M E TA  . Skracenica za Opstu , predskolsku i Specijalnu pedagogiju se jednostavno iznedrila u OPS bio je to moj OOOPPPSSS za Kvantum dzamping . Zbog ovog rada neki studenti su me nazvali "gospodja kvantna fizika" tacnije prva je to izgovorila Kristina Perovic <sada vaspitac u jednom od   vrtica u Srboji . Eto,sada internetom istrazujem dalje,a ono sto me posebno interesuje je sledece "ako je sve u mislima ,sta je njihovo tlo, to valja najpre otkriti, prouciti a zatim za nauku obrazloziti . Rad u celosti mozete videti odstampanog na strani 667-678 u Nase stvaranje u Zborniku radova sa sestog simpozijuma "vaspitac u 21.veku" Jedno sasvim novo objasnjenje o neobicnom nacinu stvaranja ozbiljnog naucnog rada . Ko zna ,mozda se i vama ovakvo nesto dogadja ali cete nakon ovog procitanog teksta vise obratiti paznju na to nesto sto vam sugerise ili  vas jednostavno usmerava ka stvaralastvu i originalnosti . Mozete izneti svoje misljenje o ovom tekstu, mozemo razgovarati i mogu vam dati neke sugestije u vezi prikupljanja materijala a koji  je na neki nacin  uzvisenom informacijom dospela do vas!
5/1/2011 12:53:14 AM/ pronadjen i doradjen rad 12.26.2011.g.
 Toliko iz Biserlanda , moj naziv za moju porodicnu kucu, juce joj je dodeljen jos jedan najneobicniji naziv.Naime,dosli su nam gosti iz Banjaluke ,a kako dugo nisu bili, nisu ni znali sem iz telefonskih razgovora da nesto stalno radimo i gradimo.Videvsi kucu , Pedja je sa odusevljenjem rekao, "dovrsite i nazoivite ga " Tutan Kamonovo cose" jer ovo je hotel , dvorac , a ne kuca ,posto meni lici na divan hotel ili dvorac. No uozbiljio se i otpoceo sa razmatranjem predloga o mogucim poslovima u okviru Biserlanda , rekla sam uz smesak "Hvala sine" !!!!!!! MR BISERKA VUCETIC ,12 . 26 . 2011. Od tada do sada januara 2016 imam dosta novina i eto me sa Vama na Linkedinu i šire na internetu...


  Svima vama Srecna Nova 2016.g.
∩│_◥███◣___╱◥███◣
╱◥◣___◥████◣▓∩▓│∩║
│╱◥█◣ ║∩∩∩║___◥█▓▓█◣
││∩│▓__║∩田│║▓ ▓ ▓∩ ▓
★ *☾° ★° :.♥  *☾°* . • ○ ° ★. *☾°♥ *★:. *☾° *.♥ ★ ♥

Нема коментара:

Постави коментар